Ziaja Odżywka intensywna regeneracja do włosów łamliwych

Wyobraźcie sobie, że tę odżywkę do włosów kupiłam, bo myślałam, że ona jest ze spłukiwaniem. Okazało się, że jednak nie, bo nakłada się ją na umyte już włosy. Ja takich odżywek raczej nie stosuję.

Ziaja

Ziaja Odżywka intensywna regeneracja do włosów łamliwych - co pisze producent

Na opakowaniu można preczytać: "Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Szczególnie polecany do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami. Skutecznie nawilża i wzmacnia włosy. Zmniejsza łamliwość i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Chroni włosy przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Ziaja

Ziaja Odżywka intensywna regeneracja do włosów łamliwych - moja ocena

Choć kupiłam tę odżywkę do włosów niejako przez przypadek, to już po pierwszym jej użyciu byłam z tej pomyłki bardzo zadowolona.

Zapach odżywki jest delikatnie słodki, miodowy i pozostaje on przez dłuższy czas na włosach.

Konsystencja jest dość gęsta, dzięki czemu nakładanie odżywki na mokre włosy jest łatwe i przyjemne. Odżywka nie spływa z włosów.

Odżywka ułatwia rozczesywanie nawet bardzo długich i splątanych włosów. Ja ją nakładałam od nasady, aż po same końce, dzięki czemu moje włosy ładnie się układały i nie puszyły.

Uwielbiam tę odżywkę, bo dzięki niej moje włosy wyglądały naprawdę przyzwoicie. Myślę, że sięgnę po nią jeszcze nie raz. Zero puszących się włosów, gładkie i miękkie w dotyku kosmyki, a przy tym włosy wcale szybciej się nie przetłuszczały i nie były bardziej obciążone czy przyklapnięte. Naprawdę musicie spróbować tej odżywki, bo to jest sztos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz