Luksja Relaxing Jasmine & Vanilla

O mydłach Luksja już Wam pisałam. Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego zapachu i po raz kolejny powtórzę, że to naprawdę dobre kosmetyki pielęgnacyjne.

Luksja

Luksja Relaxing Jasmine & Vanilla - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nasza kremowa, przyjazna dla skóry formuła zawiera środki myjące naturalnego pochodzenia. Zapewnia skórze pielęgnację i natychmiastową miękkość, skutecznie ją oczyszczając. pH przyjazne dla skóry. Biodegradowalna formuła. 93% składników naturalnego pochodzenia."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Luksja

Luksja Relaxing Jasmine & Vanilla - moja opinia

Nie zaskoczę Was - dla mnie to kolejne, cudowne mydło, które delikatnie pielęgnuje skórę dłoni. Nie przesusza, nie podrażnia, nie uczula.

Zapach mydła jest cudownie jaśminowy, a ja uwielbiam zapach jaśminu. Dla mnie bomba!

Konsystencja produktu idealna, pompka działa bez zarzutu.

Mydło dobrze oczyszcza skórę, odświeża, nadaje słodki, kwiatowy zapach.

Mój ulubieniec zdecydowanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz