Colgate Plax Whitening

Płynu do płukania jamy ustnej używam codziennie. Stosuję go jedynie wieczorem, dlatego, że rano kawa po takim płynie nie smakuje najlepiej 😂 Poza tym, większość płynów niestety zawiera fluor, a wiadomo, że lepiej go ograniczać.

Colgate Plax

Colgate Plax Whitening - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Płyn do płukania jamy ustnej. Nie zawiera alkoholu etylowego. Ochrona przed osadem bakteryjnym 24/7. Skutecznie zwalcza bakterie. Świeższy oddech między szczotkowaniami."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 13 zł

Skład:

Colgate Plax

Colgate Plax Whitening - moja opinia

Nie wiem, co mam myśleć o tym płynie do płukania jamy ustnej. Z jednej strony - delikatnie wybielił moje zęby, ale nie był to efekt spektakularny.

W smaku jest mocno miętowy, daje uczucie przyjemnego chłodu.

Używając go czułam, że oddech jest świeższy, a powierzchnia zębów czystsza. Mniej osadów na nich było.

Jednak nie jest to mój ulubieniec, dlatego być może jeszcze kiedyś dam mu szansę, choć tylko wtedy, kiedy nie będę miała żadnej innej alternatywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz