Eveline Cosmetics Serum nawilżające

Serum o właściwościach nawilżających może stosować każdy, bez względu na rodzaj cery. Będzie ono idealne dla cery suchej, mieszanej i tłustej, bo nawilżenia skóry nigdy dość.

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Serum nawilżające - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nawilża. Ujędrnia i wygładza. Redukuje przesuszenia. Dodaje witalnego blasku. Zapobiega powstawaniu zmarszczek."

Pojemność - 18 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Serum nawilżające - moja opinia

Uwielbiam serum z Eveline każde! Każde mi odpowiada i nigdy nic złego nie działo się z moją cerą podczas stosowania tych kosmetyków.

Serum nie ma zapachu. Łatwo nanosi się je na skórę dzięki sprawnie działającemu aplikatorowi.

Serum nawilża i pielęgnuje skórę, szczególnie jego działanie łagodzące i kojące odczuwam po zmyciu makijażu. Wtedy moja skóra jest ściągnięta i zmęczona, a po nałożeniu serum jest ukojona i nawilżona. To naprawdę czuć.

Nie przesusza skóry, nie podrażnia, nie szczypie, nie piecze. Cudownie nawilża, pielęgnuje, koi. Po aplikacji na skórę szybko się wchłania i nie ma problemu z nałożeniem kremu.

Jak dla mnie jedno z lepszych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz