Alterra Naturkosmetik Aloe Vera Augenfluid

Jeśli śledzicie mojego bloga uważnie, to wiecie, że ja uwielbiam pielęgnację skóry. Okolice oczu są tak delikatne i wrażliwe, że szczególnie o nie dbam. Można co prawda zwykły krem do twarzy nakładać w okolice oczu, ale ten dedykowany pod oczy ma lepsze właściwości nawilżające i ujędrniające. Dzięki temu skóra w tym miejscu wolniej się starzeje i nie pokrywa się zmarszczkami.

Alterra Naturkosmetik

Alterra Naturkosmetik Aloe Vera Augenfluid - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Alterra Aloesowe serum pod oczy. Zawiera wodę z lodowca z Alp szwajcarskich i aloes BIO. Do skóry suchej i wrażliwej. Odpowiedni dla wegan."

Pojemność - 15 ml

Cena - około 14 zł

Skład:

Alterra Naturkosmetik

Alterra Naturkosmetik Aloe Vera Augenfluid - moja opinia

To lekki krem pod oczy, który dobrze się wklepuje w skórę i szybko wchłania. Czuć, że jego formuła nie jest mocno treściwa, raczej jest to krem nawilżający.

Jednak mojej skórze całkowicie on wystarczał. Skóra wokół oczu stawała się bardziej jędrna i nawilżona. Nie podrażniał, nie uczulał.

Ja nie mam zmarszczek wokół oczu, więc nie wypowiem się czy ten krem zmniejsza zmarszczki. Na pewno w czasie jego stosowania żadna mi się nie pojawiła.

Zdecydowanie bardziej polecam ten krem pod oczy na dzień, niż na noc i na cieplejsze miesiące roku.

Na uwagę zasługuje fakt, że jest to produkt bezpieczny dla wegan. Za to ogromny plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz