Biały Jeleń Kozie mleko żel pod prysznic

Rzadko sięgam po kosmetyki z serii Biały Jeleń. Myślę nawet, że zdecydowanie za rzadko. Są one hipoalergiczne, dobrze moja skóra je toleruje i cenowo wychodzą całkiem przyzwoicie. A Wy lubicie tę serię kosmetyków pielęgnacyjnych?

Biały Jeleń

Biały Jeleń Kozie mleko żel pod prysznic - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Biały Jeleń żel pod prysznic z ekstraktem z koziego mleka delikatnie oczyszcza, nie podrażniając skóry. Naturalne kozie mleko - zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dzięki czemu odzyskuje ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. Specjalistyczna formuła działająca jak naturalny dezodorant - hamuje rozwój bakterii. Przebadany dermatologicznie wśród osób o skórze wrażliwej ze skłonnością do atopii."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Biały Jeleń

Biały Jeleń Kozie mleko żel pod prysznic - moja opinia

Od razu zaznaczę, że nie mam problemów skórnych typu egzema, łuszczyca czy atopia. Używam takich kosmetyków dlatego, że widzę, jak dobrze działają na moją skórę.

Zdziwiło mnie to, że zapach tego żelu pod prysznic jest dość intensywny, mocny, oczywiście przyjemny, jak świeża bawełna, taki otulający, lekko słodki. Wydawało mi się jednak, że tego typu kosmetyki powinny być raczej bezzapachowe. Ten zapach pozostaje przez jakiś czas na skórze, co cudownie wręcz rozpieszcza moje zmysły.

Konsystencja jest równie przyjemna, niezbyt gęsta, bardziej lejąca się, łatwo rozprowadza się na skórze i bez problemu się zmywa.

Skóra po prysznicu jest ukojona, gładka, nawilżona, nie piecze, nie swędzi, jest miękka i przyjemna w dotyku. Znika uczucie ściągnięcia i napięcia skóry. To tak dobrze odczuwana ulga, że wręcz namacalna.

W mojej ocenie to świetny produkt do pielęgnacji skóry dla każdego, bez względu na skłonność skóry do atopii czy innych problemów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz