Biotaniqe Łagodny żel do mycia twarzy

Sama nie wiem, gdzie ja kupiłam ten żel do mycia twarzy. Jeśli jednak kiedykolwiek na niego traficie, to bierzcie go, bo jest naprawdę świetny.

Biotaniqe

Biotaniqe Łagodny żel do mycia twarzy - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "BIOTANIQE Czuły Ekspert Twojej skóry. BIOTANIQE to profesjonalne kosmetyki opracowane na bazie świeżej wody pro.aQua z technologią probiotyczną, która w inteligentny sposób wspiera naturalną mikroflorę skóry poprzez pobudzenie rozwoju pożytecznych mikroorganizmów. Pro.aQua trwale łagodzi i wycisza skórę twarzy. Micro Oczyszczanie to linia skupiająca się na oczyszczaniu skóry z niewidocznych mikro-zanieczyszczeń oraz na jej tonizowaniu i kojeniu."

Pojemność - 250 ml

Cena - około 20 zł

Skład:

Biotaniqe

Biotaniqe Łagodny żel do mycia twarzy - moja opinia

Powiem Wam, że zakochałam się w tym żelu do mycia twarzy. Jest on naprawdę łagodny, delikatny ma zapach, w ogóle nie szczypie. Niewielka jego ilość daje taką delikatną piankę na skórze. Ogromnym plusem jest to, że można nim zmywać oczy. Bardzo dobrze domywa się każdy tusz, cienie, podkład, puder, wszystko, a oczy wcale nie szczypią, nie są podrażnione, ani zaczerwienione.

Jedynym minusem jest to, że trzeba kilka razy dokładnie przemyć skórę twarzy wodą, by zmyć całkiem ten żel. Dla mnie to nie problem, a skóra nie jest podrażniona. Wręcz przeciwnie - jest ukojona, uspokojona, dobrze wypielęgnowana.

Bardzo mi odpowiada ten żel do mycia twarzy. Na pewno jak na niego trafię, to kupię go ponownie. Na tyle dobrze mył on moją skórę, że przez ten cały czas jego stosowania miałam może ze 3 pryszcze tylko.

Dodatkowo poręczne opakowanie posiada higieniczną pompkę dozującą niewielką ilość produktu, a wiecie, że ja takie uwielbiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz