Isana Intensiv care Honey & vanilla

Już wcześniej pisałam Wam o innej odżywce do włosów marki Isana i mówiłam Wam, że nie działa ona na moje włosy. Podobnie jest z tą odżywką, o której dziś Wam opowiem. Poza ładnym zapachem nie dała moim włosom zupełnie nic.

Isana Intensiv care

Isana Intensiv care Honey & vanilla - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Odżywka do włosów Intensiv care Isana została stworzona specjalnie z myślą o zniszczonych i uszkodzonych włosach. Wyjątkowa formuła aktywna z ekstraktem z miodu i wanilii zapewnia bardzo delikatną pielęgnację i dostarcza Twoim włosom wyjątkowego blasku. Ułatwia ich rozczesywanie. Dla zdrowych, lśniących włosów, aż po same końce."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Isana Intensiv care

 Isana Intensiv care Honey & vanilla - moja opinia

Zapewne nie zaskoczę Was, jeśli powiem, że ta odżywka jest bardzo słaba. Nie działa ona na moje włosy w żaden opisany przez producenta sposób. Nie ułatwia ich rozczesywania, nie nawilża ich, nie dodaje blasku.

Jedyne, co mogę dobrego powiedzieć o niej, to ładnie pachnie i ten zapach pozostaje na włosach przez jakiś czas. Nie jest to słodki zapach, to zapach miodu, ale przyjemny.

Nie polecam Wam tej odżywki, to naprawdę strata pieniędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz