Bielenda Japoński krem do rąk kamelia i olej ryżowy

Nawilżanie skóry dłoni to jeden z moich codziennych rytuałów. Robię to bez względu na porę roku, każdego dnia. Dzięki temu skóra moich dłoni jest aksamitnie gładka przez cały czas. Warto w sobie wyrobić taki nawyk.

Bielenda

Bielenda Japoński krem do rąk kamelia i olej ryżowy - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Japoński rytuał piękna łączy pielęgnację z przyjemnością, a tradycję z nowoczesną kosmetologią i dyskretnym luksusem. Japoński krem do rąk bazuje na eleganckich kobiecych składnikach aktywnych znanych z silnych właściwości pielęgnacyjnych."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Bielenda

Bielenda Japoński krem do rąk kamelia i olej ryżowy - moja opinia

Zapach tego kremu do rąk jest słodki, kwiatowy, relaksujący. Jego konsystencja jest lekka, ale formuła dość treściwa. Dobrze wchłania się w skórę nie pozostawiając na niej tłustego filmu.

Krem daje dobre nawilżenie dłoni. Dobrze radzi sobie z suchymi skórkami wokół paznokci, które u mnie od czasu do czasu się pojawiają.

Jest wydajny, wystarcza na dość długi czas.

Ja również stosowałam ten krem do rąk jako krem do stóp. Kiedy skóra moich stóp była bardziej przesuszona, to stosowałam właśnie ten krem i efekt był bardzo dobry. Smarowałam stopy na noc, zwłaszcza pięty i dzięki temu rano miałam naprawdę gładkie stopy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz