Luksja Reviving Coconut&Gardenia

Dziś kolejna recenzja mojej ulubionej marki kremowych żeli pod prysznic. Od razu Wam zdradzę, że upolowałam je w Dealz w bardzo fajnej cenie i z tego, co widziałam, nadal są tam dostępne. Nie czekajcie zatem, tylko gońcie je kupić, a żałować nie będziecie.

Luksja

Luksja Reviving Coconut&Gardenia - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kremowy żel pod prysznic. Zawiera kokos i gardenię o orzeźwiających właściwościach. Nasza jedwabiście kremowa, przyjazna dla skóry formuła zawiera środki myjące roślinnego pochodzenia oraz nawilżający krem. Zapewnia skórze odżywienie i natychmiastową miękkość."

Pojemność - 500 ml

Cena - 8 zł

Skład:

Luksja

Luksja Reviving Coconut&Gardenia - moja opinia

Jeśli uważnie śledzicie mojego bloga, to wiecie, że ja nie umiem kupować czy też wybierać kosmetyków pielęgnacyjnych, jeśli mam do wyboru różne warianty zapachowe. Tak było też w przypadku tego żelu pod prysznic - od razu kupiłam wszystkie dostępne opcje.

Zapach żelu jest bardzo mocno kokosowy, ja w ogóle nie wyczuwam w nim zapachu gardenii. Jest to zapach przyjemny, ale jak się okazało - nie jest to mój ulubiony.

Żel pod prysznic sam w sobie jest świetny - kremowa konsystencja jest dość rzadka, przez co żel jest wydajny i przyjemnie rozprowadza się go na skórze. Doskonale pielęgnuje, ja po nim nie nakładałam balsamu, ponieważ nie widziałam takiej potrzeby.

Skóra jest oczyszczona, nawilżona, wypielęgnowana. To naprawdę świetny żel, a z recenzją innych wariantów zapachowych niebawem do Was przyjdę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz