Listerine Fresh ginger & lime

Stosujecie płyny do płukania jamy ustnej? Ja się do nich przekonałam, kiedy zaczęłam ich używać regularnie. Zauważyłam dużą różnicę - mam bielsze zęby, mniej osadów i przede wszystkim świeższy oddech.

Listerine

Listerine Fresh ginger & lime - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Stosowany dwa razy dziennie płyn do płukania jamy ustnej Listerine Fresh ginger & lime łagodny smak: usuwa bakterie wywołujące płytkę nazębną i choroby dziąseł, wzmacnia zęby dzięki zawartości fluorku, odświeża oddech pozostawiając naturalny smak imbiru i limonki."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 13 zł

Skład:

Listerine

Listerine Fresh ginger & lime - moja opinia

Bardzo polubiłam się z tym płynem do płukania jamy ustnej. Naprawdę jest spora różnica pomiędzy tym, a innym, tańszym.

Mam wrażenie, że regularne stosowanie tego płynu pomogło mi pozbyć się nawet starszych osadów nazębnych, a nie tylko zapobiegało powstawaniu nowych. Dodatkowo, zęby stały się nieznacznie bielsze, mocniejsze, mniej wrażliwe. Oddech również jest świeższy.

Jak dla mnie to jeden z lepszych płynów, jakie miałam. Jego smak jest naprawdę łagodny, bo ja nie przepadam za mocną miętą. Choć tutaj ta mięta też jest trochę wyczuwalna. Nie szczypie aż tak w język, a to dla mnie ogromny plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz