Luksja Caring Argan Oil & Almond Milk

Znowu na tapetę wjeżdżają moje ukochane żele pod prysznic marki Luksja. Wieki temu zakochałam się w nich i moja miłość jest niezmienna. Jeśli raz je wypróbujecie, to z całą pewnością będziecie mocno zadowoleni.

Luksja

Luksja Caring Argan Oil & Almond Milk - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nasza jedwabiście kremowa, przyjazna dla skóry formuła zawiera środki myjące roślinnego pochodzenia oraz nawilżający krem. Zapewnia skórze odżywienie i natychmiastową miękkość."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 12 zł, na promocji za 8 zł

Skład:

Luksja

Luksja Caring Argan Oil & Almond Milk - moja opinia

Wiecie, że to moja ulubiona marka żeli pod prysznic, dlatego ta recenzja nie będzie zaskoczeniem.

Konsystencja żelu idealna - kremowa, mleczna, delikatna. Cudownie się ten żel pod prysznic pieni, łatwo spłukuje, pozostawia skórę doskonale wypielęgnowaną.

Zapach jest mocny, intensywny, orzechowo-olejowy. Zdecydowanie ten aromat nie jest moim ulubieńcem, ale też nie przeszkadza mi. Po prostu wolę bardziej orientalne, kwiatowe zapachy.

Po prysznicu skóra jest delikatna, miękka, ukojona, rozluźniona, dopieszczona. To cudowne uczucie, zwłaszcza że nie trzeba po tym żelu nakładać balsamu. Po prostu skóra tego nie potrzebuje.

Uwielbiam i zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz