Prokudent White Coconut

Jeśli macie wrażliwe zęby tak jak ja, to wiecie, że dobór odpowiedniej pasty do zębów jest nie lada wyzwaniem. Dodatkowo nie pomaga fakt, że mam tendencję do zbyt mocnego szorowania zębów. I jeszcze do tego trzeba dołożyć to, że wolę pasty naturalne, ale niekoniecznie mocno miętowe, bo za tym smakiem i zapachem nie przepadam.

Prokudent

Prokudent White Coconut - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Zawiera olej kokosowy. Skutecznie zapobiega tworzeniu się nalotu nikotynowego na zębach i osadu po kawie i herbacie. Przywraca naturalną biel zębów. Dla dokładnego i delikatnego mycia zębów. Do codziennego stosowania."

Pojemność - 75 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Prokudent

Prokudent White Coconut - moja opinia

Przyznaję, że pod pewnymi względami polubiłam tę pastę do zębów. Działa ona delikatnie na zęby, czyści je, ale nie powoduje nadwrażliwości.

Zapewne z powodu dodatku oleju kokosowego ma ona niezbyt smaczny smak i delikatny zapach, ale to jakoś szczególnie mi nie przeszkadzało. Bardziej dokuczało mi to, że słabo się pieni i jest taka jakby tłusta.

Żaden tłusty nalot na zębach nie pozostawał, ale uczucie świeżości po myciu zębów też nie było mocno wyczuwalne.

Z jednej strony jest to dobra pasta, która działa delikatnie, ale z drugiej strony ja wolę mocniejszy efekt odświeżenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz