Bi-es Kids Chupa Chups Watermelon lip balm

Nie lubię, kiedy producent zaznacza na swoim produkcie, że jest on dedykowany dla dzieci. Z jakiej racji niby ja, kobieta dorosła, nie mogę używać takiej pomadki? Używam! I to nie tylko tej!

Bi-es Kids Chupa Chups

Bi-es Kids Chupa Chups Watermelon lip balm - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Pomadka ochronna do ust."

Pojemność - na opakowaniu nie ma informacji o gramaturze produktu, czy to w ogóle dopuszczalne?

Cena - około 11 zł

Skład:

Bi-es Kids Chupa Chups

Bi-es Kids Chupa Chups Watermelon lip balm - moja opinia

Jestem maniaczką pomadek ochronnych do ust, bo niczego tak nie mogę znieść, jak przesuszonych ust. Nie chodzi tylko o kwestie estetyczne, ale też o to, że mnie to wkurza. Dlatego pomadek nawilżających używam przez cały dzień, jak również nakładam je na noc.

Ta pomadka do ust jest bezbarwna po nałożeniu na usta. Cudownie pachnie arbuzem i tak samo słodko smakuje. Daje idealne nabłyszczenie ust i długotrwały efekt nawilżenia.

Moje usta pięknie wyglądają, kiedy stosuję tę pomadkę. Nakładam ją zarówno samą, aby uzyskać jedynie efekt nabłyszczenia, jak i nakładam ją pod kolorową pomadkę. Kolorowe pomadki wysuszają usta, więc warto pod nie nałożyć taką zwykłą nawilżającą. Dodatkowo lepiej i dłużej utrzymują się na ustach w takiej kombinacji.

Na noc po wieczornej toalecie zawsze nakładam pomadkę na usta, żeby przez noc były one również nawilżone.

Suma summarum... polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz