Malizia Doccia Schiuma Jagody i kwiaty goji

Ten żel, jak również drugą jego wersję zapachową kupiłam ostatnio w Dealz. Czasami tam zachodzę i patrzę, co mają ciekawego. Tym razem kupiłam te żele, no i parę fajnych mydeł do rąk, ale o nich kiedy indziej.

Malizia Doccia Schiuma


 

Malizia Doccia Schiuma Jagody i kwiaty goji - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Żel pod prysznic o zapachu owoców i jagód goji z lekką nutą drzewa sandałowego."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Malizia Doccia Schiuma

Malizia Doccia Schiuma Jagody i kwiaty goji - moja opinia

Ten żel pod prysznic jest bardzo lejący, jak mleczko, a nawet bardziej. Ma też taki mleczny kolor. Nie przeszkadza mi tak rzadka konsystencja, tylko nie jestem do niej przyzwyczajona, bo z reguły żele są bardziej gęste.

Zapach jest bardzo słodki, owocowy, landrynkowy. Trafił w moje gusta.

Ten żel pod prysznic jest emolientowy, co oznacza, że po kąpieli skóra jest taka lekko tłusta, śliska. Dzięki temu jest też bardziej nawilżona i faktycznie moja taka była. Nie czułam potrzeby smarowania się balsamem po kąpieli, więc dla mnie na plus.

W zasadzie minusów żadnych nie dostrzegam, a widziałam, że tych zapachów z tej serii jest całkiem sporo i marzę o tym, by je wszystkie wypróbować. Tę wersję zapachową zdecydowanie Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz