Isana Fruity Shower

Kolejny raz sięgnęłam po żel z Isany. Jednak jest on inny od tych, które do tej pory testowałam. Różni się opakowaniem i zawartością. Zawiera naturalne olejki. Czy przypadł mi do gustu?

Isana

Isana Fruity Shower - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Zacznij dzień świeżo i owocowo z żelem pod prysznic Isana Fruity Shower o zapachu cytryny i owocu granatu. Łagodna formuła o owocowym zapachu cytryny i owocu granatu oraz naturalne ekstrakty z owoców oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie i sprawiają, że staje się cudownie miękka i gładka w dotyku."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Isana

Isana Fruity Shower - moja opinia

Zapach tego żelu jest bardzo słodki z dominującą, owocową nutą. Mi osobiście bardzo się to podoba. Dobrze wyczuwalne cytrusy pobudzają ciało i zmysły. Przez jakiś czas zapach ten pozostaje na skórze.

W kwestii pielęgnacji ten żel nie jest inny, niż pozostałe z Isany. Dobrze się pieni, myje i pielęgnuje skórę, ale nie nawilża jej na tyle, by nie musieć stosować po kąpieli balsamu do ciała.

Nie podrażnia, nie uczula, a wręcz przeciwnie - rozpieszcza. Moim zdaniem to taki solidny średniak, dobry, ale na kolana nie powali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz