Naturaphy Romance Mydło w płynie lawenda z aloesem

To mydło kupiłam w Dealz, razem z drugą dostępną wersją zapachową. Nie spotkałam się z tą marką nigdzie indziej, a przy tym skusiła mnie ta całkiem spora objętość produktu. Wiecie, że moje dzieciaki mydło rozpracowują w ekspresowym tempie.

Naturaphy Romance

Naturaphy Romance Mydło w płynie lawenda z aloesem - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Lawendowe mydło w płynie z ekstraktem z aloesu stworzone specjalnie dla idealnej pielęgnacji skóry. Zawiera łagodne składniki myjące. Posiada pH neutralne dla skóry, zapewnia skuteczną ochronę i delikatną pielęgnację dłoni."

Pojemność - 650 ml

Cena - około 15 zł

Skład:

Naturaphy Romance

Naturaphy Romance Mydło w płynie lawenda z aloesem - moja opinia

Zapach tego mydła w płynie jest dość intensywny, ale nie duszący. Dla mnie to zapach prawdziwej lawendy z jej aromatycznymi olejkami eterycznymi. Dla mnie to zapach dosłownie pola obsianego lawendą. Zdecydowanie mój typ.

Konsystencja żelowa, ale przyjemna, dzięki czemu łatwo się dozuje kosmetyk i z przyjemnością myje się nim dłonie. Nawet przy częstym używaniu skóra jest dobrze pielęgnowana, nie przesuszona, nie podrażniona.

Pompka działa bez zarzutu, aż do końca produktu. Przy tym również samo opakowanie wygląda bardzo estetycznie.

Jak dla mnie całkiem dobry produkt w dobrej cenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz