Ziaja Kuracja ceramidowa Szampon intensywnie odbudowujący

Wieki temu kupiłam ten szampon, postawiłam go w szafce w łazience i tak też czekał na swoją kolej. Czekał i czekał, a ja w tym czasie zafascynowana Kallosem, zupełnie o nim zapomniałam. Jakiś czas temu robiłam porządki i go znalazłam. Skoro już go kupiłam i odczekał swoje, to trzeba by było go po prostu zużyć.

Ziaja

Ziaja  Kuracja ceramidowa Szampon intensywnie odbudowujący - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Do włosów zniszczonych oraz po zabiegach fryzjerskich. Wspomaga regenerację włosów. Wzmacnia ich osłabione i kruche włókna. Ułatwia rozczesywanie włosów i zauważalnie zwiększa ich objętość. Przywraca połysk i zdrowy wygląd."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Ziaja

Ziaja  Kuracja ceramidowa Szampon intensywnie odbudowujący - moja opinia

Szczerze powiem, że nie mam konkretnego zdania na temat tego szamponu. Dlaczego? Ponieważ nie zrobił on nic nadzwyczaj dobrego, ani karygodnie złego moim włosom.

Jego konsystencja jest przyzwoita, dzięki czemu łatwo się go rozprowadza na włosach, dobrze się pieni i bez problemu spłukuje.

Szampon ma zapach bardzo delikatny, bawełniany, nawet przyjemny, choć szału nie ma.

Nie podrażnia skóry głowy, nie szczypie, nie wywołuje zaczerwienienia. Włosy są dobrze oczyszczone. Nie ma po nim łupieżu, ani żadnych innych problemów skórnych.

Po prostu szampon do mycia włosów, nic więcej nie daje oprócz oczyszczenia. Jest wegański i za to plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz