Kallos Jasmine szampon do włosów

Wiecie już, że ja uwielbiam kosmetyki Kallos do pielęgnacji włosów i w zasadzie od dłuższego czasu używam głównie tych. Czasami tylko kupię jakieś na testy, ale zawsze wracam do Kallos. Dziś opowiem Wam o szamponie do włosów suchych i zniszczonych.

Kallos

Kallos Jasmine szampon do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kallos Jasmine odżywczy szampon do włosów suchych i zniszczonych. Łagodny szampon do włosów suchych i zniszczonych. Wzmacnia strukturę włosów, sprawia, że włosy są jedwabiste i lśniące."

Pojemność - 1000 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Kallos

Kallos Jasmine szampon do włosów - moja opinia

Nadal jestem pod wrażeniem, że szampon do włosów czy odżywka o pojemności jednego litra za cenę kilkunastu złotych może tak dobrze działać na włosy. Zgodzicie się ze mną?

Ten szampon do włosów pięknie pachnie, kwiatowo, słodko, wiosennie. Ten zapach pozostaje przez jakiś czas na włosach, co bardzo mi się podoba.

Idealna konsystencja do rozprowadzania szamponu nawet na bardzo gęstych włosach. Cudownie się pieni, doskonale oczyszcza skórę głowy. Nie ma żadnego problemu z jego wypłukaniem.

Ten szampon nie tylko oczyszcza, ale również pielęgnuje. Nic złego nie dzieje się na skórze głowy - nie ma łupieżu, podrażnienia, zaczerwienienia, swędzenia. Do tego włosy są nawilżone, gładsze i bardziej miękkie w dotyku, lepiej się układają.

Ten szampon aktualnie jest numerem jeden ze wszystkich, które testowałam marki Kallos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz