Luksja Nourishing Shea butter & Jojoba oil

Nowy Rok nastał, ale Luksja nadal jest moją ulubioną marką kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała i dłoni. Na razie na horyzoncie nie widać żadnego godnego konkurenta ;-)

Luksja

Luksja Nourishing Shea butter & Jojoba oil - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nasza jedwabiście kremowa, przyjazna dla skóry formuła zawiera środki myjące roślinnego pochodzenia oraz nawilżający krem. Zapewnia skórze odżywienie i natychmiastową miękkość."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

Luksja

Luksja Nourishing Shea butter & Jojoba oil - moja opinia

Myślę, że w przypadku tego żelu pod prysznic moja ocena nie będzie dla nikogo zaskoczeniem.

Konsystencja cudownie kremowa, która dosłownie pielęgnuje skórę, natychmiastowo nawilża, odżywia i koi. Skóra staje się miękka, nie ma konieczności nakładania na nią później balsamu.

Zapach nie do końca mój, bo bardzo olejowy i orzechowy. Nie przeszkadza mi, ale też nie rozpieszcza moich zmysłów.

Moja skóra uwielbia Luksję, dlatego niezmiennie ją Wam polecam, również w tym konkretnym przypadku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz