Nivea Rose Touch Krem na noc przeciwzmarszczkowy

Czasami zadajecie mi pytanie, dlaczego ja stosuję kosmetyki przeciwzmarszczkowe, skoro piszę, że ich nie mam. No bo nie mam zmarszczek, choć jestem już w tym wieku, że powinnam mieć. Jednak odpowiednia pielęgnacja skóry i właśnie stosowanie kosmetyków działających przeciwzmarszczkowo tak działają.

Nivea

Nivea Rose Touch Krem na noc przeciwzmarszczkowy - co pisze producent:

Na opakowaniu można przeczytać: "Formuła z olejkiem z płatków róży oraz wapniem, przy regularnym stosowaniu, widocznie redukuje głębokość zmarszczek, intensywnie nawilża i rewitalizuje nadając skórze promienny, zdrowy wygląd."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 30 zł

Skład:

Nivea
 

Nivea Rose Touch Krem na noc przeciwzmarszczkowy - moja opinia

Uwielbiam całą serię kosmetyków Nivea Rose Touch. Ja mam cerę naczynkową, wrażliwą, delikatną, dlatego te kosmetyki dosłownie koją moją skórę, pozwalają jej się rozluźnić. Ten krem jest też cudowny!

Zapach tego kremu do twarzy jest delikatny, ale bardzo ładny, różany, lekko słodki, bardzo przyjemny. Konsystencja dość treściwa, ale na skórze delikatna, szybko się wchłania, daje ukojenie skórze i mega nawilżenie.

Krem sprawia, że skóra jest naprawdę mięciutka i przyjemna w dotyku. Nie piecze, nie szczypie, nie jest zaczerwieniona.

Dla mnie to naprawdę świetny krem dlatego chętnie do niego wrócę i Wam również go polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz