Delia Cosmetics Good Foot Serum regenerujące na pękające pięty

W tym roku, a w zasadzie jeszcze w tamtym, postanowiłam sobie, że nie zaniedbam swoich stóp przez zimę. Każdego dnia wieczorem po kąpieli smarowałam je tym właśnie serum i moje stopy są jak pupcia niemowlaka. I o to właśnie chodzi, wszak już całkiem niedługo będę śmigać w klapkach!

Delia Cosmetics Good Foot

Delia Cosmetics Good Foot Serum regenerujące na pękające pięty - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Bogactwo składników aktywnych serum Good Foot sprawi, że będziesz cieszyć się wyjątkowo pięknymi, zregenerowanymi stopami. Mocznik 25% intensywnie nawilża i wspomaga regenerację. Kwas mlekowy i masło shea przynoszą ulgę popękanej skórze oraz nawilżają. Alantoina i lanolina koją i sprawiają, że skóra jest bardziej gładka i elastyczna. D-Pantenol łagodzi podrażnioną skórę, a ekstrakt z mięty pieprzowej odświeża. Regularne stosowanie serum Good Foot zapobiega powstawaniu zrogowaceń naskórka i zabezpiecza skórę przed pękaniem. Serum szybko się wchłania."

Pojemność - 60 ml

Cena - około 11 zł

Skład:

Delia Cosmetics Good Foot

Delia Cosmetics Good Foot Serum regenerujące na pękające pięty - moja opinia

Stosowałam to serum naprawdę bardzo długo, dobre kilka miesięcy dosłownie dzień w dzień. Jest bardzo wydajne, ale też nakłada się go bardzo niewiele. Ja w zasadzie stosowałam to serum tylko na pięty.

Serum ma gęstą konsystencję, jak krem. Dlatego nie ścieka ze skóry, łatwo się nakłada i szybko wchłania.

Jego zapach jest delikatny, typowy dla produktów zawierających mocznik, czyli mało atrakcyjny, ale grunt, że da się nie zwracać na niego większej uwagi.

Serum nawilża skórę, wygładza. Pięty nie pękają, są gładkie, przyjemne w dotyku, wyglądają jak po serii profesjonalnych zabiegów.

Dzięki temu, że stosowałam to serum codziennie przez całą zimę i jesień, moje stopy są w doskonałej kondycji. Już nie mogę się doczekać, aż będę mogła chodzić w klapkach.

2 komentarze:

  1. Hej! Dziękujemy za tak pozytywną opinie o serum. Pielęgnacja stóp jest często pomijanym aspektem w codziennym dbaniu i rutynie.

    Pozdrawiamy,
    Delia Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Sama zimą i jesienią zaniedbywałam swoje stopy, bo przecież wtedy są zakryte grubymi skarpetami i butami. Kiedy jednak przychodziło lato, to moje stopy były w opłakanym stanie. Dobrze, że w końcu zmądrzałam ;-)

      Usuń