Biały Jeleń Hipoalergiczny krem-żel do opuchniętych nóg i stóp

Taką mam pracę, że dużo stoję i chodzę w ciężkim, ochronnym obuwiu. Z tego też powodu moje nogi i stopy bardzo cierpią. Często są one obtarte, zmęczone, opuchnięte. Kosmetyki do pielęgnacji nóg i stóp są zatem u mnie często używane, by choć trochę sobie ulżyć po ciężkim dniu pracy. Dziś recenzja Biały Jeleń Hipoalergiczny krem-żel do opuchniętych nóg i stóp. Zapraszam!
krem-żel do opuchniętych nóg i stóp

Biały Jeleń Hipoalergiczny krem-żel do opuchniętych nóg i stóp - co pisze producent


Na opakowaniu można przeczytać: "Hipoalergiczny krem-żel do opuchniętych nóg i stóp Biały Jeleń zapewnia uczucie lekkości i świeżości. Nie zawiera tradycyjnego mentolu, lecz składniki czynne wyłącznie pochodzenia roślinnego. Nie zawiera: alergenów, parabenów, silikonów i barwników."

Pojemność - 100 ml

Cena -  12 zł

Skład:

krem do nóg i stóp

Biały Jeleń Hipoalergiczny krem-żel do opuchniętych nóg i stóp - moja opinia


Ja ten krem stosuję na łydki i stopy. Faktycznie przynosi on ulgę, ale nie taką natychmiastową. Po wieczornym prysznicu wmasowuję sobie ten krem i po prostu kładę się spać. Rano moje nogi są jakby bardziej wypoczęte, niż zazwyczaj.

Krem łatwo rozprowadzić na skórze, ma delikatny zapach, ale nie daje uczucia chłodu, jak to zazwyczaj jest w tego typu produktach. Mimo wszystko jestem z niego zadowolona. Jeśli zatem macie takie problemy, jak ja, macie zmęczone, opuchnięte nogi i stopy, to zdecydowanie go wypróbujcie. Być może i Wam przyniesie ulgę po ciężkim dniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz