Joanna Naturia Aloes i Limonka

Całkiem niedawno robiłam Wam recenzję żelu pod prysznic z Joanny, który bardzo przypadł mi do gustu. Postanowiłam zakupić kolejne, wierząc, że będą równie dobre. Przez przypadek zamówiłam miniaturki i akurat przy tym wariancie zapachowym to naprawdę dobrze się stało.

Joanna

Joanna Naturia Aloes i Limonka - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z aloesu i limonki, które działają nawilżająco i energizująco."

Pojemność - 100 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Joanna

Joanna Naturia Aloes i Limonka - moja opinia

Nie owijając w bawełnę, omijajcie ten żel pod prysznic szerokim łukiem!

Sama konsystencja żelu nie jest zła. Jest odpowiednio gęsta, dobrze się rozprowadza na skórze, dobrze pieni, dobrze tę skórę oczyszcza. Nawet nie przesusza, nie podrażnia. I wszystko byłoby całkiem okej, gdyby nie ten potworny zapach.

Może i to jest połączenie aloesu z limonką, nie będę się sprzeczać. Jednak to śmierdzi, jak płyn do mycia sracza. Coś strasznego! I chyba więcej nad tą kwestią się nie muszę rozwodzić.

Nie polecam! Zdecydowanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz