Kallos Caviar Szampon do włosów

Kolejne moje odkrycie z Kallosa - kawiorowy szampon do włosów. Kto już próbował?

Kallos

Kallos Caviar Szampon do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Rewitalizujący szampon do włosów Kallos Caviar z ekstraktem z kawioru. Kawior jest jednym z najbardziej wartościowych składników o działaniu rewitalizującym. Zawiera wysoko skoncentrowane witaminy, składniki mineralne, lipidy i białko. Delikatnie czyści, a jednocześnie - za pomocą aktywnych składników - odbudowuje i odnawia naturalną siłę włókien włosów. Nadaje im połysk i miękkość."

Pojemność - 1000 ml

Cena - około 13 zł

Kallos Caviar Szampon do włosów - moja opinia

Bardzo przypadł mi do gustu ten szampon kawiorowy do włosów. Ma lekką, dość płynną konsystencję, co akurat w przypadku moich długich, gęstych włosów sprawdza się. Łatwo go nałożyć i łatwo go spłukać.

Nie mam zielonego pojęcia, jak smakuje kawior, ani tym bardziej, jak pachnie. Jednak kojarzy mi się on z rybą, a ten szampon nie ma takiego zapachu. Jest przyjemny, delikatnie słodki, świeży. Nie przypomina mi nic konkretnego, ale podoba mi się.

Szampon dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, nie przesusza, nie podrażnia, nie wywołuje łupieżu.

Polubiłam go za to, że po myciu nim moje włosy są takie uspokojone. Nie są obciążone, ani oklapnięte. Są nawilżone i odżywione i jakby mniej problematyczne.

Ja z całą pewnością jeszcze do niego wrócę i Wam również go polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz