Douglas Woody Mirage

Kolejna miniaturka wody toaletowej z Douglasa i kolejny piękny zapach. Ciekawe czy one występują w opakowaniach pełnowymiarowych.

Douglas

Douglas Woody Mirage - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Zapach głowy - bergamotka i mandarynka. Zapach serca - jaśmin i paczuli. Zapach bazowy - bursztyn i drzewo sandałowe."

Pojemność - 15 ml

Cena - około 7-8 zł

Douglas Woody Mirage - moja opinia

Ten zapach wody toaletowej przypadł mi do gustu jeszcze bardziej, niż ten poprzedni.

Delikatnie słodki, lekko korzenny, dominujący i taki trochę ekstrawagancki. Jak dla mnie to zapach luksusu, kobiety, która wie, czego chce i zawsze to dostaje.

Trwały, ja go czułam na skórze nawet na koniec dnia. Mocny, dlatego wydajny, bo trzeba go używać umiarkowanie.

Bardzo pasuje do mnie ten zapach, a ja sama dobrze się w nim czuję. Chętnie zakupię go ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz