Eveline Cosmetics Ultra regenerujące mleczko do ciała SOS

Tak bardzo pokochałam zapach i formułę tego produktu, że długo zwlekałam z tym, by zużyć go do końca. Po prostu żal mi było się rozstać.

Eveline Cosmetics

Eveline Cosmetics Ultra regenerujące mleczko do ciała SOS - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Ultraregenerujące mleczko do ciała tworzy na skórze intensywnie pielęgnujący kompres, oparty na skoncentrowanych składnikach aktywnych: 5% Urea Complex, kwasie hialuronowym oraz bogatym w łagodzące składniki SOS Repair System, które skutecznie odżywiają i przynoszą długotrwałą ulgę suchej i bardzo suchej skórze już od 1. aplikacji."

Pojemność - 350 ml

Cena - około 14 zł

Skład:

Eveline Cosmetics


Eveline Cosmetics Ultra regenerujące mleczko do ciała SOS - moja opinia

Zapach tego mleczka do ciała jest tak otulający, rozpieszczający i cudowny, że trudno jest go przyrównać do czegokolwiek innego. Mnie uwiódł i rozpieszczał moje zmysły za każdym razem, kiedy nakładałam go na skórę.

To mleczko ma świetną konsystencję - bardzo lekką, rzadką. Łatwo rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i przynosi prawdziwe ukojenie.

Mleczko to stosowałam po opalaniu, po goleniu, depilacji. W każdym przypadku sprawdziło się świetnie. Od razu skóra jest ukojona i nawilżona. Staje się sprężysta, przyjemna w dotyku na długie godziny.

Świetny produkt do pielęgnacji skóry, a do tego ma tak cudny zapach. Mój ulubieniec! Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz