Cien Smoothie do mycia ciała Kiwi

Wiecie, że ja zakochałam się w tych produktach pod prysznic. Uwielbiam tę konsystencję i to, jaki efekt glow ma moja skóra po takim prysznicu. Jeśli jeszcze nie próbowaliście, to zdecydowanie polecam!

Cien

Cien Smoothie do mycia ciała Kiwi - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: Smoothie do ciała z ekstraktem z kiwi łagodnie oczyszcza skórę, przynosząc relaks i odprężenie. Biodegradowalny peeling z pestek kiwi i naturalnego ryżu skutecznie usuwa martwy naskórek i delikatnie masuje całe ciało, zapewniając przyjemną pielęgnację. Jest odpowiedni do codziennego użycia, przyjazny dla wegan oraz w trosce o środowisko oparty na recepturze bez mikroplastiku."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Cien

Cien Smoothie do mycia ciała Kiwi - moja opinia

Tutaj nie będzie zaskoczenia, ja naprawdę uwielbiam ten produkt. Jego zapach nieco przypomina kiwi, jest taki słodki i owocowy, ale też bardzo orzeźwiający. Na mnie działa totalnie pobudzająco!

Konsystencja tego smoothie jest taka puszysta, delikatna, a drobinki cudownie masują ciało, pobudzają krążenie i oczyszczają skórę. Dzięki temu jest ona gładka i taka mięciutka w dotyku.

Smoothie oczyszcza i nadaje skórze owocowy zapach. Nie podrażnia, nie wywołuje zaczerwienienia.

Ja zakochałam się w tych produktach i naprawdę z czystym sumieniem je Wam polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz