Ombia Hand Cream Concentrate

Naprawdę rzadko kiedy zdarzają mi się takie buble, jak ten tutaj. Oczywiście, biorąc pod uwagę ilość kosmetyków, które kupuję ;-)

Ombia

Ombia Hand Cream Concentrate - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Ombia Skoncentrowany krem do rąk - natychmiastowa ulga dla suchych i zniszczonych dłoni. Zawiera glicerynę o działaniu nawilżającym oraz pielęgnującą alantoinę."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 7 zł

Skład:

Ombia

Ombia Hand Cream Concentrate - moja opinia

Jak już wspomniałam na wstępie, w mojej ocenie jest to totalny bubel.

Nie nazwałabym tego produktu kremem do dłoni, a raczej zwykłym smalcem. Ma konsystencję smalcu, wygląd smalcu, kolor smalcu i oczywiście zapach również.

Nie da się tego normalnie rozprowadzić na skórze, bo to czysty tłuszcz. W żaden sposób się to wchłonąć nie chce, przez co skóra się klei do wszystkiego, do ubrań, do mebli, no masakra!

Chciałam to zużyć do stóp, skoro do dłoni nie da rady, ale do stóp też tragedia. Nie wchłania się, stopy są tłuste i ślizgają się w klapkach. Tragedia!

Nie polecam, szkoda pieniędzy, to jakaś totalna pomyłka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz