Cosmepick Deodorant roll on Lychee & Mango

Jakiś czas temu opowiadałam Wam o podobnym dezodorancie w kulce. Dziś prezentuję Wam inny zapach. Czy będzie on lepszy od poprzedniego?

Cosmepick

Cosmepick Deodorant roll on Lychee & Mango - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Dezodorant roll on. 0% aluminium. 96% składników pochodzenia naturalnego. Vegan friendly."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 8 zł

Skład:

Cosmepick

Cosmepick Deodorant roll on Lychee & Mango - moja opinia

Trzeba mieć świadomość, że to nie jest antyperspirant, a jedynie dezodorant. Stąd też jego trwałość będzie znacznie słabsza. W tym przypadku to jest dosłownie kilka godzin dobrej ochrony przed brzydkim zapachem potu. A po tych kilku godzinach niestety ochrony już nie ma.

Sam zapach dezodorantu jest bardzo przyjemny, delikatnie słodki, naturalny, owocowy.

Konsystencja przypomina mi mleczko kokosowe, takie półpłynne. Dobrze się rozprowadza na skórze i choć jest białe, to ubrań nie brudzi. Dość szybko wchłania się w skórę.

Po dłuższym czasie stosowania zaczęła mnie swędzieć jedna pacha, ale nie mam pewności, że to od tego dezodorantu. Nie było żadnego podrażnienia, zaczerwienienia, krostek.

Nic się ze skórą poza tym nie działo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz