Douglas Naturals Face Cream Night

Z reguły kupuję sobie kremy uniwersalne, a zatem takie, które można stosować zarówno na dzień, jak i na noc. Jednak kiedy nadarzy się okazja, to kupuje w komplecie krem na dzień i na noc. I wiecie co? Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zużyć ich w tym samym czasie. Jak to jest możliwe?

Douglas

Douglas Naturals Face Cream Night - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: " Krem na noc z organicznym olejem arganowym. Vegan."

Pojemność - 15 ml

Cena - około 29 zł

Skład:

Douglas
 

Douglas Naturals Face Cream Night - moja opinia

Stosując ten krem na noc czuć już podczas nakładania, że jest on dość tłusty. Ma lekką konsystencję, dlatego z powodzeniem można go nakładać w niewielkiej ilości, dzięki czemu staje się on bardzo wydajny.

Ciekawy jest zapach tego kremu, jak dla mnie cytrusowy.

Krem cudownie nawilża i odżywia skórę. Rano jest ona gładka, miękka i taka przyjemna w dotyku.

Nieco obawiałam się, czy ten olej arganowy nie zatka mi porów i nie będę miała wysypu pryszczy. Jednak moje obawy okazały się nieuzasadnione. Nic złego ze skórą się nie działo.

Zdecydowanie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz