Kallos Hair Pro-Tox Maska do włosów

Pierwszy raz widziałam takie cudo wśród kosmetyków marki Kallos, no i rzecz jasna - musiałam to zamówić i wypróbować. Czy jestem zadowolona?

Kallos

Kallos Hair Pro-Tox Maska do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Maska dla włosów z keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym. Specjalna formuła do włosów pro-tox z keratyną, kolagenem i kwasem hialuronowym doskonale wbudowuje się w strukturę całych włosów oraz w unikalny sposób wzmacnia słabe, cienkie, suche i łamiące się włókna włosów. Zawartość panthenolu oraz oleju kokosowego i oliwkowego dogłębnie regeneruje i odżywia. Po zastosowaniu włosy staną się bardziej lśniące, jedwabiste w dotyku i łatwe w obsłudze."

Pojemność - 1000 ml

Cena - około 19 zł

Skład:

Kallos

Kallos Hair Pro-Tox Maska do włosów - moja opinia

Od razu zdradzę Wam, że w mojej ocenie ta maska do włosów to zdecydowanie jedna z lepszych marki Kallos. Jest mega gęsta, treściwa i tak też działa na włosy.

Nie umiem jednoznacznie określić zapachu tej maski, ale zdecydowanie jest to aromat przyjemny, luksusowy, rozpieszczający zmysły.

Konsystencja gęsta, nie spływa z włosów po aplikacji, za to działa jak torpeda.

Wystarczy kilka minut, by włosy były wyraźnie wygładzone, miękkie w dotyku, nawilżone, odżywione, mocne. Łatwo je rozczesać, są bardziej zdyscyplinowane.

Ja tę maskę nakładałam jedynie na przód głowy i na włosy od połowy ich długości. U mnie się to sprawdzało, bo włosy były zadbane, a wcale się nie przetłuszczały szybciej.

Ta maska ląduje na wysokim miejscu w mojej klasyfikacji najlepszych produktów do pielęgnacji włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz