Kallos Coconut Szampon do włosów

 Dawno nie było recenzji Kallosa, więc teraz będą nawet dwie, a może i trzy ;-)

Kallos

Kallos Coconut Szampon do włosów - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Odżywczo-wzmacniający szampon z olejkiem kokosowym. Olej kokosowy ma doskonałe właściwości nawilżające i odżywcze, co jest niezbędnym warunkiem zdrowego wzrostu włosów. Skutecznie zmniejsza ryzyko uszkodzenia lub zniszczenia włosów, stabilizuje osłabione części włosów, w ten sposób zapobiegając zniszczeniu lub wypadaniu włosów. Bogata formuła szamponu sprawia, że włosy stają się gęste, miękkie, jasne i wyraźnie zdrowe."

Pojemność - 1000 ml

Cena - około 15 zł

Skład:

Kallos

Kallos Coconut Szampon do włosów - moja opinia

Będę mocno niepopularna, jeśli powiem, że to kolejny dobry produkt tej marki? Wiecie, że ja już od dłuższego czasu używam tylko Kallosa do włosów. To znaczy, zdarza mi się zdradzić tę markę. Ostatnio chodzi mi po głowie wybranie się do Action, bo widziałam sporo recenzji tanich, a dobrych kosmetyków do włosów stamtąd. Może niebawem pojawią się one tutaj.

Zapach tego szamponu do włosów jest totalnie słodki, kokosowy, taki rajski, egzotyczny, bajeczny. Wiecie, że po myciu włosy nadal nim pachną?

Konsystencja dość rzadka, ale dla mnie to lepiej, ponieważ przy długich, gęstych włosach taki szampon lepiej się rozprowadza i lepiej wypłukuje.

Po tym szamponie zaczęło mi się pojawiać sporo baby hairów, więc olej kokosowy zadziałał u mnie prawidłowo.

Nic złego ze skórą się nie działo, nie powstał łupież, nie była przesuszona czy zaczerwieniona, nic nie piekło, nie szczypało, ani nie swędziało. Skóra głowy była dobrze oczyszczona, jak i włosy.

Ja niezmiennie polecam markę Kallos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz