Nike Woman 5th Element

To nie są perfumy, tylko dezodorant perfumowany, więc też nie spodziewałam się po tym zapachu mega trwałości.

Nike Woman


Nike Woman 5th Element - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Dezodorant zapachowy do ciała."

Pojemność - 75 ml

Cena - około 23 zł

Skład:

Nike Woman

Nike Woman 5th Element - moja opinia

Pierwszy raz miałam zapach Nike. Zawsze uważałam, że to zapachy dla młodych dziewczyn czy kobiet. Jednak teraz uważam, że to zdecydowanie kobiecy zapach niekoniecznie dopasowany do konkretnego wieku. Podobnie jak Adidas, do którego też przekonałam się po pewnym czasie.

Ten dezodorant perfumowany ma zapach delikatnie słodki, ale za to mocno kwiatowy. Spodobał mi się i bardzo dobrze się w nim czułam.

Zaskoczyła mnie jego trwałość, choć ja sporo go na siebie "wylewałam". Jednak mam wrażenie, że nawet po całym dniu ten zapach pozostawał na mojej skórze, choć z całą pewnością już w minimalnym stopniu.

Ja zdecydowanie go polecam wszystkim kobietom, które lubią kwiatowe, delikatne zapachy z nutką goryczki. Bez względu na to, ile macie lat 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz