Cafe Mimi Washing Mousse Facial Deep Cleansing

Przeważnie używam żeli do mycia twarzy, rzadko mleczek czy pianek. Tym razem skusiłam się na mus. Próbowaliście takie produkty?

Cafe Mimi

Cafe Mimi Washing Mousse Facial Deep Cleansing - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Gęsty mus do mycia twarzy "Głębokie oczyszczanie". Zawiera czarny węgiel, olejek eteryczny z drzewa herbacianego. Gęsty mus oczyszcza skórę twarzy, zwęża i oczyszcza pory. Zapobiega powstawaniu trądziku i tłustego blasku na twarzy."

Pojemność - 110 ml

Cena - około 10 zł

Skład:

Cafe Mimi

Cafe Mimi Washing Mousse Facial Deep Cleansing - moja opinia

Trudno mi jest obiektywnie ocenić ten produkt, ponieważ nie mam go do czego porównać. To pierwszy taki mus, jakiego używałam.

Z całą pewnością zaskoczyła mnie jego konsystencja - gęsta, mazista, mega wydajna. Trzeba niewiele tego produktu nakładać na skórę, by bez problemu go zmyć. I obowiązkowo skóra powinna być wilgotna, inaczej ten mus będzie podrażniał skórę.

Nie ma on drobinek, ale mam wrażenie, że bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy. Nie podrażnia, nie przesusza, ale po myciu skóra jest mega "tępa", taka oczyszczona ze wszystkiego dosłownie. Matowa, zdrowa, mogąca swobodnie oddychać. Ja miałam zdecydowanie mniej wyprysków podczas jego stosowania.

Świetnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nie szczypie w oczy.

Mam wrażenie, że ja go stosowałam kilka miesięcy dzień w dzień. Niby to opakowanie jest takie niezbyt duże, a jednak na bardzo długo wystarcza.

Jedynie zapach pozostawia wiele do życzenia, bo jest taki sztuczny, chemiczny, jak jakieś środki do dezynfekcji.

Poza tym całkiem dobry produkt w rozsądnej cenie. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz