Palmolive Smoothies Refreshing Peach

Kolejny żel z Palmolive, który kupiłam jakiś czas temu na promocji w Auchan. Tym razem czuję się zawiedziona.

Palmolive Smoothies

Palmolive Smoothies Refreshing Peach - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Pomaga zachować naturalne nawilżenie zapewniając miękką, gładką skórę. Kremowy żel pod prysznic."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 13 zł

Skład:

Palmolive Smoothies

Palmolive Smoothies Refreshing Peach - moja opinia

Konsystencja tego żelu pod prysznic była dobra, niezbyt gęsta, ale też nie całkiem lejąca się. Łatwo dało się produkt rozprowadzić na skórze i go spłukać, a skóra nie pozostawała tłusta.

Problemem dla mnie był zapach tego żelu, który być może w jakimś stopniu przypominał brzoskwinię, ale był mocno chemiczny i sztuczny. Nawet dość mocno wyczuwalna była nutka goryczki i niestety ten zapach pozostawał na skórze po kąpieli.

Żel dobrze pielęgnował skórę, nawilżał, oczyszczał. Nie podrażniał, nie przesuszał, ani nie uczulał.

Gdyby nie ten zapach, to być może oceniłabym inaczej ten produkt. Jednak dla mnie zapach żelu pod prysznic jest ważny, dlatego ten produkt ponownie u mnie nie zagości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz