Garnier Mineral Action Control + 96h

Byłam pewna, że przetestowałam już wszystkie możliwe warianty zapachowe kulek z Garniera, a tu jednak się okazuje, że wcale nie.

Garnier Mineral

Garnier Mineral Action Control + 96h - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Antyperspirant 96h przeciw wilgoci i przykremu zapachowi z Mineralite i polifenolami roślinnymi z herbaty. Dla optymalnej ochrony skóry bez podrażnień. Bez alkoholu etylowego."

Pojemność - 50 ml

Cena - około 10 zł

Skład:

Garnier Mineral

Garnier Mineral Action Control + 96h - moja opinia

Nie wytrzymam i powiem Wam od razu, że to najlepszy antyperspirant, jakiego używałam. Kocham go całym sercem!

Ma on mocny, intensywny, długotrwały zapach świeżości, bawełny, takiego maksymalnego komfortu. Nie jest słodki, ani sztuczny. Bossssski!

Daje uczucie świeżości i doskonale niweluje zapach potu na cały długi dzień. Wieczorem, pomimo tych upałów, nadal go czuję na swojej skórze i to jest naprawdę cudowne.

Nie testowałam go przez 96 godzin, bo ja kąpię się co najmniej raz dziennie, ale też nie sądzę, by ktoś tak długo się nie mył, choćby pod pachami. Nie wiem zatem, czy ten antyperspirant daje radę aż przez 96 godzin, na pewno 12h spokojnie wytrzymuje.

Nie podrażnia, nie brudzi ubrań, nie przesusza skóry, nie ścieka po skórze, ma optymalną konsystencję, wchłania się szybko.

Do tego można go postawić na zakrętce i tym samym bez problemu zużyć dosłownie do ostatniej kropelki.

Jak dla mnie to najlepszy antyperspirant ever i póki nie znajdę lepszego, to ten będzie u mnie zawsze w zapasie.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz