C-Thru Emerald Shine

Jak każda prawdziwa kobieta, uwielbiam zapachy. O C-Thru Emerald Shine kiedyś słyszałam, że jest cudowny. Skusiłam się i go kupiłam. Nie żałuję! Jest naprawdę piękny!
emerald shine

C-Thru Emerald Shine - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Dezodorant Natural Spray."

Czyli w zasadzie niezbyt wiele.

Pojemność - 75 ml

Cena - około 12 zł

Skład:

emerald shine




C-Thru Emerald Shine - jaka jest moja opinia


Od momentu powąchania tego zapachu w drogerii, po prostu się w nim zakochałam. Jest bardzo delikatny, ale niezwykle zmysłowy. Kobiecy, uwodzicielski, nieco tajemniczy. Ponadto jest bardzo świeży, tak jakby nieco ogórkowy.

Zdziwiło mnie to, że dość długo utrzymuje się na skórze, co najmniej kilka godzin. Polecam! Wypróbujcie, a na pewno pokochacie tak, jak ja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz