Isana Frangipani żel pod prysznic

W końcu dotarliśmy do jednego z moich najbardziej ulubionych żeli pod prysznic z Isany. Muszę przyznać, że nawet mój mąż go polubił, co u niego jest rzadkością. Ten żel jest idealny dla mnie pod każdym względem, dlatego już na wstępie uprzedzam, że będzie to recenzja pełna zachwytów ;-)
Isana frangipani

Isana Frangipani żel pod prysznic - co pisze producent


Na opakowaniu czytamy: "Isana Frangipani żel pod prysznic z wyciągiem z plumerii. Isana Frangipani żel pod prysznic zapewnia optymalną pielęgnację dla uzyskania delikatnej skóry. Bogata formuła zawierająca delikatny kompleks pielęgnujący oraz wyciąg z plumerii wyjątkowo łagodnie czyści skórę i pomaga zachować właściwy poziom jej nawilżenia. Skóra stanie się miękka i gładka w dotyku. Świeży, kwiatowy zapach plumerii sprawi, że codzienna kąpiel pod prysznicem stanie się wyjątkowym doznaniem."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 3 zł

Skład:

Isana frangipani



Isana Frangipani żel pod prysznic - moja opinia


Uwielbiam ten żel pod prysznic. Zawsze mam go w swojej łazience i zawsze kupuję go, by mieć na zapas. Ma cudowny zapach, choć mi nie kojarzy się on z kwiatami, a raczej z wanilią. Oczywiście konsystencja żelu jest idealna, nie za gęsta, nie za rzadka.

Isana frangipani

Ładnie się pieni i rozprowadza na skórze. Zapach pozostaje na jakiś czas. Nie wysusza skóry, ale też nie nawilża jakoś specjalnie. Dobrze myje. Myślę, że dopóki Rossmann będzie miał ten żel w swojej ofercie, dopóty ja będę go zawsze kupować. Jeśli szukacie jakiegoś dobrego i taniego żelu pod prysznic, to koniecznie wypróbujcie właśnie ten.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz