Isana Candy Apple

Kolejny słodki żel z Isany, który wkradł się na listę moich ulubieńców. Początkowo ten zapach nie zrobił na mnie dużego wrażenia, ale z czasem zaczął mi się podobać i to bardzo.

Isana

Isana Candy Apple - co pisze producent

Na opakowaniu czytamy: "Żel pod prysznic Isana Candy apple o owocowym, słodkim zapachu kandyzowanego jabłka jest idealnym produktem pielęgnacyjnym do Twojej skóry. Kompleks pielęgnacyjny pomaga zachować równowagę gospodarki wodnej skóry i w ten sposób chroni skórę przed wysuszaniem. Skóra jest miękka i elastyczna w dotyku."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 3 zł

Skład:

Isana

Isana Candy Apple - moja opinia

Jak już pisałam Wam na wstępie, zakochałam się w zapachu tego żelu. Jak dla mnie to nie jest żadne kandyzowane jabłko ani szarlotka, dla mnie to zapach landrynki o smaku słodkiego jabłuszka. Coś cudownego! Jak ten żel pachnie ładnie na skórze po kąpieli, tego się opisać nie da!

Konsystencja żelu nie jest kremowa, ale na tyle dobra, że mi odpowiada. Nie będę się wypowiadać w kwestii wydajności, bo z uwielbienia na bank używałam tego żelu więcej, niż było to potrzebne :-)

Podoba mi się w tym żelu też to, że jest rekomendowany jako produkt odpowiedni dla wegan. Jeśli zwracacie na to uwagę przy zakupie swoich kosmetyków, to ten żel zdecydowanie Wam polecam.

Nie podrażnia, nie przesusza skóry, możecie sobie nakładać balsam, ale ja tego nie robiłam. Moje zmysły były rozpieszczane przez zapach na skórze.

Żel dobrze się pieni i oczyszcza skórę. Naprawdę gorąco go Wam polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz