Isana Floral Festival

Kremowe mydła w płynie lepiej pielęgnują skórę, niż takie zwykłe żelowe. Jednak ja często kupuję mydło, kiedy podoba mi się jego zapach. Uwielbiam je testować, a dzięki moim dzieciom mam ku temu często okazję. Dzieciaki zużywają mydło w płynie w tempie ekspresowym :-)

Isana

Isana Floral Festival - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Delikatne mydło Isana Floral Festival z wyselekcjonowanymi substancjami myjącymi oraz naturalnym, zbliżonym do skóry lipidem pielęgnuje Twoją skórę podczas mycia rąk. Zawarty w mydle łagodny kompleks pielęgnujący pomaga utrzymać skórę dłoni delikatną i miękką w dotyku, a jego wspaniały, kwiatowy zapach rozpieści Twoje zmysły."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 4 zł

Skład:

Isana

Isana Floral Festival - moja opinia

To mydło w płynie ma naprawdę cudowny zapach, słodki, kwiatowy. On utrzymuje się na dłoniach i naprawdę rozpieszcza zmysły.

Mydło dobrze myje i pielęgnuje dłonie. Skóra nie jest przesuszona, nawet przy częstym myciu.

Nie podrażnia, dobrze nawilża i czyści. To jedno z lepszych mydeł, jakie miałam. Nie dość, że je Wam polecam, to jeszcze sama chętnie po nie sięgnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz