Kruidvat Originals Woda różana

Uwielbiam wodę różaną, odkąd zaczęłam ją stosować. Czasami się zastanawiam, jakim cudem ja wcześniej jej nie stosowałam. Wodę różaną używam od około roku, może dwóch lat.

Kruidvat Originals

Kruidvat Originals Woda różana - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Kruidvat Originals od 1975 roku oferuje wysokiej jakości produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry, które zawierają dobrze znane składniki. Kwiat róży znany jest ze swoich właściwości odświeżających oraz pięknego zapachu. Tonik Originals Kwiat róży usuwa ze skóry zanieczyszczenia, pozostawiając skórę czystą i odświeżoną. Odpowiedni dla każdego rodzaju cery."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 11 zł

Skład:

Kruidvat Originals

Kruidvat Originals Woda różana - moja opinia

Woda różana jest uniwersalna i nie zrobi krzywdy żadnej cerze. Powiem Wam, że ja wodą różaną również przemywam moim dzieciakom twarz i uwierzcie, że nic złego im się nie dzieje. Woda różana działa delikatnie, oczyszcza, odświeża, a przy tym tak cudownie pachnie.

Ja tej wody używałam jako toniku, zresztą z każdą wodą różaną tak robię. Czyli nakładam ją na skórę po umyciu twarzy wodą. Ona działa jak tonik, a więc przywraca pH skórze, a także daje dobry podkład pod serum czy krem do twarzy.

Nigdy nie miałam żadnego problemu z żadną wodą różaną, z tą również. Moja skóra uwielbia takie kosmetyki, które dają jej ukojenie. Te łagodzące właściwości wody różanej czuć szczególnie wtedy, kiedy po całym ciężkim dniu zmywam makijaż. Skóra jest ściągnięta, zmęczona. Po zastosowaniu takiej wody czuć, że skóra zaczyna oddychać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz