Ziaja Żel pod prysznic Figa włoska

Pisałam Wam już kiedyś, że chętnie sięgam po kosmetyki firmy Ziaja. Nie przypominam sobie, żebym często kupowała żele pod prysznic tej firmy. Kiedyś chyba miałam mydło do mycia ciała. Szczerze mówiąc, nie pamiętam dokładnie, więc trzeba trochę nadrobić zaległości :-)

Ziaja

Ziaja Żel pod prysznic Figa włoska - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Pachnący żel pod prysznic nasycony nektarem włoskich fig. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego łagodnych dla skóry i środowiska."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 9 zł

Skład:

Ziaja

Ziaja Żel pod prysznic Figa włoska - moja ocena

Po pierwsze i najważniejsze - jest to produkt wegański.

Zapach tego żelu jest bardzo intensywny, zmysłowy, owocowy, ale nie słodki. Bardzo mi się podoba, nawet po kąpieli pozostaje na skórze i wciąż mocno go czuć.

Ma konsystencję dość rzadką, jakby mydło do rąk, ale dzięki temu łatwo się go nakłada na skórę i łatwo spłukuje z niej.

Nie jest to taki żel, który czyniłby cuda z moją skórą. Myje, pielęgnuje, delikatnie nawilża, ładnie pachnie. Najważniejsze, że nie przesusza i nie podrażnia.

Dobry produkt za dobrą cenę. Możecie śmiało go testować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz