Dentix Smart White Freezing mint

Czasami sięgam po płyny do płukania jamy ustnej Dentix - to marka, którą można znaleźć w Biedronce. Kiedyś już testowałam taki różowy, antybakteryjny i on jest całkiem niezły. Dziś przychodzę do Was z recenzją tego błękitnego, czyli delikatnej mięty.

Dentix Smart White

Dentix Smart White Freezing mint - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Płyn do płukania jamy ustnej Dentix Smart White zapewnia efekt bielszych zębów oraz ochronę antybakteryjną aż do 24 godzin. Utrzymuje czyste i bielsze zęby dzięki zawartości chlorku cynku. Chroni przed nowymi przebarwieniami nazębnymi. Posiada działanie antybakteryjne aż do 24 godzin. Zapewnia ochronę dziąseł i szkliwa. Stanowi skuteczną profilaktykę przeciwpróchniczą dzięki zawartości fluoru. Ogranicza formowanie się płytki i kamienia nazębnego. Nadaje długotrwałe uczucie czystości i świeżości, zapewnia efekt chłodzenia i posiada miętowy smak. Dociera w miejsca trudno dostępne dla szczoteczki."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 6 zł

Skład:

Dentix Smart White

Dentix Smart White Freezing mint - moja opinia

W mojej ocenie ten płyn do płukania jamy ustnej jest całkiem w porządku. Po pierwsze, jest on idealny dla wszystkich tych, którzy tak jak ja, nie przepadają za smakiem i zapachem mocnej mięty. W tym produkcie jest to delikatny zapach i smak, dzięki czemu komfort użytkowania jest również całkiem niezły.

Z całą pewnością odświeża oddech i pozostawia uczucie świeżości na dłużej.  Nie zauważyłam, żeby moje zęby nagle stały się znacznie bielsze, ale na pewno było na nich mniej kamienia i osadów.

Jednym słowem, to kolejny całkiem niezły produkt z Biedronki, który w porównaniu do mojego ulubionego Listerine jest znacznie tańszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz