Isana Hydro Gel Augen Pads

Od jakiegoś czasu zaczęłam regularnie stosować płatki żelowe pod oczy. Zauważyłam bowiem, że dobrze działają one na delikatną skórę pod oczami, nawilżają, wygładzają. Jednak nie wszystkie działają tak samo dobrze. Żelowe płatki nakładam sobie raz w tygodniu, kiedy na twarz nakładam również maseczkę i robię taką dokładniejszą pielęgnację skóry, niż codziennie.

Isana

Isana Hydro Gel Augen Pads - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Dzięki zawartości aloesu i kwasu hialuronowego dają efekt intensywnie nawilżający. Produkt odpowiedni dla wegan. Isana Hydrożelowe płatki pod oczy zawierają kombinację składników aktywnych - kwasu hialuronowego, aloesu i kofeiny, które odświeżają obszar pod oczami i dostarczają mu cennego nawilżenia. W rezultacie skóra pod oczami ma wypoczęty, lśniący wygląd."

Cena - 4,19 zł

Skład:

Isana

Isana Hydro Gel Augen Pads - moja opinia

Już po wyjęciu tych hydrożelowych płatków pod oczy z opakowania poczułam, że coś jest nie tak. Z reguły są one dość wilgotne, a te były suche. Nie było w opakowaniu tego żelu. To już mocno mi się nie spodobało.

Nałożyłam płatki pod oczy i odczekałam około 20 minut. Po zdjęciu płatków skóra była nawilżona i wygładzona, ale to nie był taki efekt wow.

Moim zdaniem są to dobre płatki pod oczy, ale nie najlepsze, jakie miałam. Myślę, że nie kupię ich ponownie, tylko będę szukać lepszej alternatywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz