Linda Prestige Rhubarb & Rose

Jak tylko zobaczyłam te ekskluzywne mydła w płynie Linda, to od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Te opakowania wyglądają bosko, a do tego mają w sobie niespotykane zapachy. Chcecie dowiedzieć się więcej?

Linda Prestige

Linda Prestige Rhubarb & Rose - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Ekskluzywne mydło w płynie Linda Prestige zostało stworzone, by jednocześnie pielęgnować skórę Twoich dłoni i otulić je pięknym zapachem. Formuła wzbogacona o ekstrakt z róży, daje uczucie nawilżonej, miękkiej i gładkiej skóry. Pozostawia na dłoniach delikatny zapach rabarbaru i cytryny, oparty o subtelne nuty pudrowe."

Pojemność - 400 ml

Cena - około 5 zł

Skład:

Linda Prestige

Linda Prestige Rhubarb & Rose - moja opinia

Byłam bardzo podekscytowana, kiedy przyszedł czas na używanie właśnie tego mydła. Wiecie, ja z reguły mam zapas mydeł w domu, żeby nie okazało się, że nagle zabrakło. Można zatem powiedzieć, że u mnie mydła stoją w kolejce :-)

Bardzo podoba mi się to opakowanie, które naprawdę wygląda estetycznie i ekskluzywnie, a przy tym działa bez zarzutu.

Konsystencja mydła nie jest kremowa, ale też nie jest to zwykły żel. On ma tak jedwabistą konsystencję, tak cudownie delikatną formułę, że używając go, czułam się jak w najlepszym na świecie hotelu.

Mydło doskonale myje i pielęgnuje skórę dłoni. Nie przesusza i nie podrażnia. Daje uczucie komfortu i świeżości na długo.

Jedynym minusem w mojej ocenie jest zapach tego mydła. Nie sądziłam, że to powiem, ale jest on dla mnie zbyt mocny i zbyt intensywny, a przy tym na dłużej pozostaje na skórze dłoni. W tym zapachu bardzo mocno wyczuwalny jest rabarbar, który ja de facto uwielbiam, jednak tu jest on zdecydowanie zbyt agresywny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz