Auchan Mydło w płynie mleko i miód

Sytuacja podbramkowa! Miałam deficyt mydła w domu, co oznacza, że skończyły mi się zapasy. Byłam akurat w Auchan na zakupach, więc złapałam pierwsze lepsze, aby cokolwiek było w razie co. Myślicie, że to był dobry zakup?

Auchan

Auchan Mydło w płynie mleko i miód - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Mydło w płynie mleko i miód. Przeznaczone do codziennego mycia. Mydło w płynie dzięki dokładnie opracowanej formule doskonale myje i pielęgnuje skórę. Daje uczucie czystości, świeżości i komfortu. Zawiera glicerynę - składnik, który ma działanie nawilżające skórę."

Pojemność - 500 ml

Cena - około 4 zł

Skład:

Auchan

Auchan Mydło w płynie mleko i miód - moja ocena

Jak na mydło kupione ad hoc!, to całkiem przyzwoity zakup. Cena stosunkowo dobra, pojemność zacna, a do tego mydło jest niczego sobie.

Jego zapach jest bardzo przyjemny, słodkawy, wyrazisty, ale nie przytłaczający. Mydło dobrze myje dłonie i daje uczucie świeżości. Nie pozostawia tłustego filmu na skórze.

Mydło dobrze pielęgnuje skórę dłoni, nie przesusza, nawet nawilża na tyle, że nie trzeba od razu nakładać kremu do rąk.

Jest wydajne, pompka działa bez zarzutu. To naprawdę całkiem dobry produkt, dlatego go Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz