Soraya Kombucha nawilżająca esencja tonizująca

Wiecie za co uwielbiam toniki do twarzy? Kiedy już umyje twarz żelem, opłuczę ją letnią wodą, to nałożenie toniku niweluje ściągnięcie skóry i jej napięcie. Przywraca optymalne pH, nawilża, łagodzi, koi. Mam nadzieję, że Wy też używacie toników do twarzy.

Soraya Kombucha

Soraya Kombucha nawilżająca esencja tonizująca - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Nawilżająca esencja tonizująca przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Formuła łagodna dla skóry, przywraca prawidłowe pH. Kombucha + żeń szeń = nawilżenie + energia + detoks. Kombucha - sfermentowany napój z czarnej herbaty, bogaty w kwasy organiczne i witaminy - to prawdziwa bomba energii i nawilżenia dla skóry! Żeń szeń - azjatycki adaptogen o właściwościach antyoksydacyjnych oraz antystresowych. Naturalny koktajl przeciwstarzeniowy i detoksykujący. Booster kwasu hialuronowego - poprawia nawilżenie skóry. Naturalna betaina - dodatkowo potęguje efekt nawilżenia, koi i odżywia skórę. Zapach - mieszanka owoców, kwiatów i zielonych liści."

Pojemność - 200 ml

Cena - około 18 zł

Skład:

Soraya Kombucha

Soraya Kombucha nawilżająca esencja tonizująca - moja opinia

Bardzo polubiłam się z tym tonikiem do twarzy. Jego zapach jest dosłownie zniewalający.

Esencja jest dość gęsta, dlatego jest wydajna. Producent zaleca rozprowadzać ją na skórze dłońmi, ale ja nie przepadam za taką aplikacją, dlatego nakładałam ją wacikiem.

Cudownie działa na skórę, która momentalnie staje się ukojona, rozluźniona i nawilżona. To dosłownie czuć, jak dobrze i szybko ta esencja działa. Myślę, że aktualnie jest to najlepszy tonik do twarzy, jaki kiedykolwiek miałam.

Na uwagę zasługuje również fakt, iż na etykiecie można znaleźć informację, że owa formuła jest wegańska. Za to pokochałam ten kosmetyk jeszcze bardziej.

Koniecznie musicie go wypróbować. To naprawdę jeden z lepszych kosmetyków pielęgnacyjnych, nawet dla wrażliwej skóry, którą ja posiadam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz