Barwa Naturalna Szampon octowy oczyszczający

Wiecie, że ja czasami sięgam po naturalne szampony, które dobrze działają na moją skórę głowy. Wszystkie te marki, które są tak często reklamowane w mediach, mają całe mnóstwo dziwnych składników, które oczywiście dobrze działają i ja również ich używam, ale czasami potrzeba czegoś naturalnego. To taki swoisty oddech od całej tej chemii.

Barwa Naturalna

Barwa Naturalna Szampon octowy oczyszczający - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Szampon inspirowany domowym zabiegiem płukania włosów octem jabłkowym. Receptura szamponu czerpie z dobroczynnych właściwości naturalnego wyciągu z octu jabłkowego, który skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy z kosmetyków do stylizacji włosów. Zwieńczeniem receptury jest obecność odżywczego kompleksu witamin oraz kondycjonującej biotyny, które widocznie poprawiają kondycję skóry głowy i włosów bez obciążania. Przeznaczony do włosów naturalnych i matowych."

Pojemność - 300 ml

Cena - około 7 złotych

Skład:

Barwa Naturalna

Barwa Naturalna Szampon octowy oczyszczający - moja opinia

To chyba jeden z lepszych naturalnych szamponów, jakie ostatnio miałam. Jest on octowy, ale jego zapach nie jest śmierdzący. Powiedziałabym nawet, że pachnie bardzo intensywnie jabłkowo, słodko, jak kwitnąca jabłonka. Bardzo mi się ten zapach podoba.

Szampon ma dość rzadką konsystencję, dzięki czemu już niewielka jego ilość łatwo rozprowadza się na włosach.

W mojej ocenie szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i daje uczucie świeżości. Nie podrażnia, nie szczypie, nie wywołuje łupieżu. Nie nawilża moich włosów, które są wysoko porowate, a nawet delikatnie je przesusza, ale to da się zniwelować dobrą odżywką.

Jestem naprawdę z niego zadowolona, dlatego z czystym sumieniem go Wam polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz