Niuqi Ogórek kojące serum do twarzy w sztyfcie

Ostatnio znalazłam w sklepie serum do twarzy w sztyfcie i od razu pomyślałam sobie, że jest to produkt stworzony właśnie dla mnie. Dlaczego? Bo ja uwielbiam higieniczne opakowania kosmetyków, np.  z pompką. Nie lubię wkładać palucha i maczać go w kremie. A tutaj serum, które jest w sztyfcie! No jak dla mnie bomba!

Niuqi

Niuqi Ogórek kojące serum do twarzy w sztyfcie - co pisze producent

Na opakowaniu można przeczytać: "Szybka i prosta aplikacja! Ekstrakt z ogórka odświeża i dodaje blasku. Sok z aloesu działa kojąco."

Pojemność - 30 g

Cena - 10 zł

Skład:

Niuqi

Niuqi Ogórek kojące serum do twarzy w sztyfcie - moja opinia

Jak się domyślacie, bardzo mi się podoba opakowanie. Serum w sztyfcie to spełnienie moich marzeń, ponieważ dzięki temu aplikacja jest dosłownie banalnie prosta i higieniczna. Dodatkowo zyskujecie darmowy masaż skóry.

Na oczyszczoną skórę twarzy nakładam to serum dobrze dociskając sztyft do skóry, dzięki czemu również masuję ją. Idealna porcja serum jest nałożona cienką warstwą, co gwarantuje równomierne rozprowadzenie na całej pożądanej powierzchni skóry i szybko się wchłania.

Zapach tego serum jest mocno ogórkowy, ale jak dla mnie przyjemny. Skóra jest nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku.

To naprawdę dobry kosmetyk do pielęgnacji skóry, koi, nawilża, uelastycznia skórę. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz